2022-10-24 00:42:19 Admin

כסאות משרדיים לכבדי משקל

כסא מנהלים לכבדי משקל – האם הם קיימים? וכיצד נבחר?

כאשר אנו מחליטים לפתוח משרד חדש או לשפץ משרד ישן אנו נדרשים לבחור רהיטים שיתאימו לעיצוב המשרד אך גם לצרכים האישיים של העובדים. כאשר מדובר בבחירת כסאות, מדובר בבחירה לא פשוטה כלל. ישנם סוגים רבים של כסאות עבודה, המשתנים בחומרי הייצור, סוגי הריפוד, העיצוב הכללי והמחירים לצרכן. אם זאת, מרבית הכיסאות אינם מתאימים לאנשים כבדי משקל. 


בשנים האחרות תופעת ההשמנה בקרב מבוגרים הולכת ומתרחבת ולכן חלק לא מבוטל מאוכלוסיית העובדים במשק סובלים ממשקל כבד. הצורך החדש הוליד פתרונות הושבה חדשניים לסביבה משרדית הכוללים כסאות מחשב לכבדי משקל. כסאות לכבדי משקל מותאמים במיוחד לאנשים בעלי משקל כבד ולכן לרוב יהיה מדובר בכיסאות ארגונומיים ואורתופדיים.


במידה ואתם זקוקים לכיסא שימש עובד כבד משקל אנו ממליצים לכם לבוא להתרשם מהמגוון הרחב ואף להתנסות באופן אישי על ידי בחינת הישיבה על הכיסאות שברשותנו כך שתדעו שבחרתם את הכסא הטוב והנוח ביותר עבור העובדים שלכם.


כיצד בוחרים כסאות מנהלים לכבדי משקל?

בחירת כסא משרדי לכבדי משקל דורשת מחשבה על אלמנטים נוספים שלא היינו שוקלים בבחירה כסאות למשתמשים אחרים. כסא לכבדי משקל צריך להיות יציב במיוחד ולכלול תכונות אגרונומיות כגון משענות יד שניתנות כיוונון על מנת להפחית עומס מהזרועות והכתפיים, משענות גב גמישות וגבוהות שימנעו עומסים על הצוואר וכן אפשרויות לכוון ולשנות את גובהה המושב על מנת לשמור על פעילות ברכיים תקינה. 


כאשר בוחרים כסא לכבדי משקל אנו צריכים לחשוב על ייעוד הכסא. כך לדוגמא, כסא משרדי לכבדי משקל צריך להיות מותאם לישיבה ממושכת מול מחשב וכן בעל עמידה בעומס משקל מקסימאלי. מדובר בכסא מיוחד שכן הוא עוצב ותוכנן במיוחד עבור אנשים שעבורם ישיבה על כסא משרדי רגיל עלולה להוביל לכאבים ולחוסר נוחות. 


כמובן שגם כסא מחשב למשקל כבד צריך לעמוד גם בסטנדרטים של כיסאות מחשב המשמשים את שאר העובדים. כלומר הכסא צריך להיות עמיד לאורך זמן. כאשר בוחנים את חומרי הגלם של הכסא, חשוב לבחור כסא שמיוצר מחומר עמיד שימש אתכם ואת המשרד שברשותכם לאורך שנים רבות. גם התחזוקה של הכסא צריכה להיות נוחה וקלה לביצוע כך שבמקרה של תקלה תוכלו להחזיר את הכסא לשימוש במהרה.


במידה ואתם מעדיפים לרכוש כסא מנהלים למשקל כבד בעל משענת בד חשוב לשים לב שמדובר במשענת מנדפת זיעה. אוורור ראוי של הגב יעניק לעובד תחושה נעימה ונינוחה במיוחד בימי הקיץ החמים שכן הצטברות של זיעה עלולה לייצר חוסר נוחות גם לעובד עצמו וגם לסביבה בה הוא נמצא. כמו כן, חשוב שהמשענת תעניק תמיכה לגב התחתון כדי לשמור על יציבה נכונה כך שהישיבה הארוכה מול המחשב לא תפגע בגב התחתון ולא ייווצר לחץ על חוליות הגב התחתונות.


אנו מספקים מגוון רחב של ריהוט משרדי שיתאימו לכם גם מבחינה עיצובית וגם מבחינה תקציבית. לנו חשוב לשמור על הבריאות של העובדים שלכם ולכן נמליץ לכם על האפשרויות הטובות ביותר עבורכם. כאשר מדובר בבחירה של כסא מנהלים למשקל כבד הבריאות של העובד היא החשובה ביותר. לפיכך, הדגש הבריאותי יוביל אותו בסיוע בחירת המוצר הראוי ביותר.


כמובן שמעבר לצרכים הבריאותיים של העובדים והמשתמשים בכסא, הכסא משפיע גם על העיצוב הכולל של המשרד ועל התחושה של העובדים. עיצוב רך ונעים יסייע בהשגת אווירה נינוחה שתוביל את העובדים לביצועים טובים יותר. הכיסאות במשרד משפיעים באופן מהותי על העיצוב הכולל שכן מדובר ברהיט משמעותי שנמצא בכל עמדת עבודה ולכן ההשפעה על החלל יכולה להיות משמעותית במיוחד כאשר מדובר במשרד יוקרתי בעל עיצוב חדשני.


כפי שסקרנו, קיים מגוון רחב של עיצובים ודגמים בכל הנוגע לכיסאות לבעלי משקל כבד. הצוות שלנו יעניק לכם את הסיוע המקצועי ביותר על מנת שתוכלו לבחור את כסא המנהלים הנכון ביותר עבורכם ועבור העובדים שלכם הסובלים ממשקל יתר. אתם מוזמנים לפנות לצוות המומחים שלנו אשר יציעו לכם לבוא להתרשם מהמגוון שברשותנו. במידה ואתם מעוניינים בכסא בעל תכונות ספציפיות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי. לפרטים נוספים לחצו כאן ונשמח לעמוד לשירותכם.