2022-10-24 00:54:09 Admin

בחירת כסא מנהלים

?המלצה על כסא מנהלים – כיצד נבחר את הכסא הנכון עבורנו

במסגרת עיצוב המשרד נדרש מאתנו לבחור רהיטים ומוצרים נוספים אשר ישפיעו גם על האווירה המשרדית אך גם על בריאות ותפוקת העובדים שלנו. בחירת כסא מנהלים יכולה להיות משימה לא פשוטה. קיים מגוון רחב של כיסאות מנהלים הנבדלים זה מזה בחומר ממנו הם עשויים, בסוג הריפוד, בעיצוב הכולל ולכן גם במחיר המשווק. המגוון הרחב מקשה על בחירה נכונה של כסא שיענה על הצרכים הספציפיים שלכם ולכן במאמר זה נעניק לכם מספר טיפים והמלצות שיסייעו לכם בבחירת הכסא המתאים ביותר עבורכם.


ראשית, יש לציין שלמרות שמדובר בכסא מנהלים הוא לא משמש מנהלים בלבד. כסא מסוג זה יכול לשמש גם עובדים רגילים ואף תלמידים שיושבים במשך שעות רבות ולומדים למבחנים או מבצעים מטלות אחרות. לפיכך, מדובר בכסא שמתאים למגוון רחב של אנשים אשר יושבים מול המחשב שעות רבות במהלך היום וזקוקים לכיסא נוח שיאפשר להם לספק את השירות הנדרש מהם בצורה הנוחה והנעימה ביותר. עקב המגוון הרחב של כסאות מנהלים חשוב לבחור את הכסא בהתאם למספר פרמטרים עיקריים.


מספר המלצות לבחירת כסא מנהלים:

ראשית, חשוב לבחור כסא שיהיה נוח ויאפשר ישיבה ממושכת על מנת לשמור על הבריאות של העובדים שלנו ולשפר את תפוקת העבודה שלהם. בחירת כסא מנהלים יכולה לקחת זמן רב עקב המגוון הרב שקיים בשוק. על מנת לבחור את הכסא הנכון ביותר עבורכם חשוב לנסות את הכסא באופן פיזי ולבחון האם אתם מרגישים בנוח בזמן הישיבה. כסא מנהלים אמור לתת לכם תחושה של ישיבה זקופה שלא גורמת לחוסר נוחות לאחר זמן ישיבה ממושך.


אחת ההמלצות היא לבחור כסא שמאפשר אפשרויות כיוונון. כסא זה מאפשר למי שיושב עליו לכוונן את הכסא בהתאם למבנה גופו וגם להתאים את הכסא לצרכים האישיים שלו. חשוב לבדוק שאכן קיימת אפשרות לכוונן את המשענת ואת הגובה של הכסא שכן אלו יאפשרו התאמה מיטבית של הכסא לצרכיו של המשתמש. כמו כן, מומלץ לבחור כסא בעל גלגלים שיאפשר תזוזה נוחה של הכסא ויקל על המשתמש בזמן תנועה במרחב העבודה האישי שלו.


המלצה נוספת היא לשים לב לסוג הריפוד של הכסא ולחומר מממנו הוא עשוי. כסאות מנהלים צפויים לשמש אנשים רבים לאורך שנים ארוכות. לפיכך, מדובר במוצר שצריך להיות קל לתחזוקה ועמיד מפני שחיקה. כסא מנהלים צריך להיות בעל ריפוד אוורירי וקל שיתאים לספיגת זיעה. סירקולציה נכונה של אוויר תייצר תחושה נעימה יותר בזמן הישיבה ותמנע תחושת הזעה.


על מנת לתת מענה אולטימטיבי לעובדים שלכם אנו ממליצים על רכישת כסא מנהלים אורטופדי. כסא מנהלים אורטופדי מומלץ הוא כסא אשר מעניק לעובד את הנוחות המיטבית לצורך ביצוע עבודתו. למעשה כסא אורטופדי לא מעניק רק תחושת ישיבה נוחה אלא הוא גם שומר על בריאות הגב הצוואר והכתפיים של העובד באמצעות המבנה הייחודי שלו. 


כסאות אורטופדים יעניקו תמיכה טובה יותר לגב וכן יעניקו אפשרויות תנועה רחבות יותר. משענת הגב תהיה גמישה יותר ותאפשר כוונון של התמיכה לגב התחתון. רצוי שגם משענות הידיים יתכוונו על מנת להעניק תמיכה גם לזרועות.


לסיכום, בחירת כסאות מנהלים עלולה להיות משימה מורכבת אך חשובה במיוחד. הסיבה לכך היא שמנהל או עובד שיחוש אי נוחות בזמן הישיבה בכסא ימצא את עצמו פעמים רבות מבצע הפסקות והתאמות על מנת להקל על כאבי הגב שנגרמים מישיבה ממושכת. מצב זה פוגע בתפוקה של העובד ולכן גם בעסק עצמו. 


העסק שלנו מספק מגוון רחב של ריהוט משרדי ובפרט כסאות מנהלים שיתאימו בדיוק לצרכים שלכם. מעבר לצרכים הבריאותיים של העובדים והמשתמשים בכסא, חשוב גם לבחור בכסא מעוצב שיתאים לעיצוב הכולל של משרדכם שכן מדובר ברהיט בולט שמשפיע על עיצוב החלל, בפרט כאשר מדובר במשרד יוקרתי. 


כסאות מנהלים יכולים להגיע במגוון עיצובים ודגמים ולכן הצוות שלנו יעניק לכם את הסיוע המקצועי ואדיב ביותר על מנת שתוכלו לבחור את כסא המנהלים הנכון ביותר עבורכם. אנו מזמינים אתכם לבוא ולהתרשם מהמגוון הרחב שביכולתנו להציע, להתנסות באופן אישי ולחוש את הריהוט בעצמכם כך שתדעו שביצעתם את הבחירה הטובה ביותר. לפרטים נוספים לחצו כאן.