2023-06-04 00:10:41 Admin

טיפים לעיצוב משרד

טיפים ורעיונות לעיצוב המשרד

עיצוב משרד משפיע על מצב הרוח (ותפוקת) העובדים. כדי לעצב משרד קטן, חשוב לשמור על קו עיצובי מתאים ולתכנן את החלוקה למרחבים באופן יעיל וחכם. ניתן להתייעץ עם מעצב פנים או אדריכל כדי לקבל תכנון מקצועי לפני התחלת הפרויקט.


איך לעצב משרד: חלוקת המשרד לאזורים

כאשר מתכננים את המשרד, חשוב לחשוב על השימושים השונים של חלל המשרד ולחלק אותו לאזורים שונים. לדוגמה, אם ישנם כמה עובדים במשרד, חשוב ליצור פינת עבודה לכל אחד מהם. כמו כן, יש להקפיד על חלוקה מתאימה של אזור הישיבות, הכניסה, החדרים, חדרי הישיבות, המטבחון והארכיון.


טיפים לעיצוב משרד : בחירת ריהוט מתאים

כאשר מתכננים את המשרד, חשוב לבחור ריהוט שמתאים למשרד הקטן ולא יגרום לתחושת צפיפות. חשוב להתאים את גודל הריהוט לגודל החלל ולבחור פריטים שיאפשרו נוחות מקסימלית במשרד.


במילים אחרות, לפני רכישת ריהוט למשרד, חשוב לקחת בחשבון את גודל החלל, מיקום החלל וצרכי המשתמשים. לכל אזור צריך להיות ריהוט מתאים לפי המידות המתאימות למרחב ולפי הצרכים של העובדים בו.


מומלץ לשמור על קו עיצובי זורם בכל החלל, כדי ליצור אסתטיקה מקצועית ומאוזנת.


יצירת תחושת חלל

במשרד קטן, חשוב לייצר תחושת חלל ולא למלא אותו ברהיטים מסיביים. עדיף לבחור ריהוט נקי ופשוט עם קווים נקיים וצורות מרובעות כדי ליצור תחושת "מרחב מקצועי".


רעיונות לעיצוב משרד: בחירת צבעים נכונים

צבעי הקירות והריהוט ישפיעו על התחושה הכללית במשרד. כאשר בוחרים צבעים, מומלץ להתחשב במידת התאמתם לחלל הקיים ובסוג העבודה שמתבצעת במשרד. מומלץ להימנע מצבעים חזקים ומנוגדים, שיכולים לייצר תחושת חוסר הרמוניה במשרד.


כאשר בוחרים צבעים למשרד, חשוב להתאימם לסגנון העיצובי של החברה ופרופיל הלקוחות שלה. ניתן להשתמש בצבעים עדינים ונקיים כדי להעניק לחלל תחושה של רוגע ונוחות, או להשתמש בצבעים עזים וצבעוניים כדי להוסיף תחושה אנרגטית נלהבת למשרד.


בקיצור, בנוסף לריהוט, חשוב לתת תשומת לב לצבעים והאקססוריז המתאימים לחלל ולאפקט שהם מייצרים בו.


רעיונות לעיצוב משרד קטן: יצירת פינות ישיבה

פינת ישיבה יכולה לשמש כמרחב מנוחה ובילוי לעובדים, ובכך לתרום לשביעות רצונם והנאתם במקום העבודה. היא יכולה לשמש גם למפגשים עם לקוחות או להתכנסויות צוותיות.


עיצוב למשרד: בחירת תאורה מתאימה

ניתן להשתמש בכמה סוגי תאורה שונים, ולשלב בין תאורה טבעית ותאורה מלאכותית. תאורה טבעית תייצר תחושת נוחות ותרים את מצב הרוח, בעוד שתאורה מלאכותית תתאים לשעות ערב ולימים מעוננים.


ניתן לשלב בין סוגי התאורה כדי ליצור אווירה נעימה בחלל.


איפה תוכלו למצוא רהיטים למשרד?

י. מזרחי ריהוט משרדי היא חברה ותיקה ורבת מוניטין אותו צברה ביותר מ-40 שנות פעילות של ייצור רהיטים.


החברה הוקמה בתחילת שנות ה-70 כעסק משפחתי לייצור ריהוט משרדי,  כיום היא משווקת מגוון פריטי ריהוט משרדי, כמו רהיטים לחדרי עבודה, שהאיכות ניכרת בהם בכל פרט ופרט וברמת הגימור המוקפד.


ניתן למצוא אצל י.מזרחי את כל הריהוט למשרד, במקום אחד.


בנוסף למוצרים המוכנים הניתנים לרכישה, ניתן להזמין ריהוט בהתאמה אישית למידות המבוקשות על ידי הלקוח ולדרישותיו – על מנת שתוכלו לקבל בדיוק את מראה המשרד המעוצב שרציתם ליצור.


חברת י. מזרחי מקפידה על תכנון ריהוט משרדי באיכות מעולה מחומרי הגלם תוך שימת דגש על נוחות מקסימלית וארגונומית ללקוח. לצד אלו, שמה החברה דגש על שירות מעולה לכל לקוח, ביחס אישי תוך עמידה בלוחות זמנים.


למחפשים ריהוט משרדי ופינת עבודה לבית – כאן תוכלו למצוא את כל הפתרונות והרהיטים הנחוצים לכם  - במקום אחד!


הצוות המקצועי והמנוסה של י. מזרחי עומד לרשותכם בכל שאלה ,עזרה בתכנון וייעוץ, אל תהססו להתקשר , את ההבדל מרגישים כבר בשיחת הטלפון: 03-5334438.


כשמתאימים ריהוט למשרד, חשוב להתייעץ עם מעצב פנים או אדריכל כדי לבחור את הריהוט המתאים לסגנון הרצוי.  להגיש ולעצב את החלל. בחנות שלנו, ניתן להתייעץ עם מעצב פנים ללא עלות, ולקבל ייעוץ על המידות והסגנון המתאים לחלל ספציפי.