2023-06-04 00:29:45 Admin

כיסא מחשב מומלץ

כיסא עבודה ומחשב מומלץ -  טיפים והמלצות לפני קניה

מחקרים מראים שבעולם המערבי האדם הממוצע מבלה כעשר שעות בישיבה על כיסאות מחשב. ישיבה לא נכונה עלולה לגרום לנזקים לגב, להוצאות רפואיות ואף לפגיעה בכושר עבודה.  בשנים האחרונות גדלה המודעות לחשיבותה של ישיבה נכונה, כך שניתן למצוא מבחר רחב של כסאות אורטופדיים בעיצובים מודרניים.


טיפים לבחירת כיסא משרדי

חברות רבות החלו להשקיע ברכישת כסאות אורטופדיים מתוך הבנה שמדובר בהשקעה בעובדים.  בעת בחירת כסא למשרד, יש לשים לב לכמה דברים חשובים שיאפשרו ישיבה ממושכת ונוחה לכל העובדים (והלקוחות). להלן טיפים לבחירת כיסא מחשב מומלץ:


שיקולים פונקציונליים:

כאשר בוחרים כיסא משרדי מומלץ לבחור דגם שמאפשר ישיבה מלאה בזווית 90 מעלות, כשהרגליים נחות על הרצפה. חשוב לבדוק אם ניתן להתאים את גודל הכיסא לאדם המשתמש בו, לכוון את גובהו ולהישען על משענת הגב שלו בנוחות.


האחריות על הבריאות לא נגמרת בבחירת כסא עבודה מומלץ. יש להקפיד על ישיבה נכונה וזקופה, לצאת להפסקות מדי חמישים דקות, לנוע כעשר דקות ולבצע מתיחות לשרירים.


בשורה התחתונה

בחירת כסא מחשב הכי טוב (כלומר נוח ואיכותי) היא השקעה חשובה לטווח הרחוק.

בחירה נכונה של כיסא תסייע במניעת נזקים גופניים ובהגברת תפוקת העבודה. בנוסף, חשוב לזכור שהאחריות על הבריאות נמשכת גם לאחר הרכישה, כך יש להקפיד על ישיבה נכונה וזקופה, הפסקות תכופות ומתיחות לשרירים.


שמירה על בריאות הגב תלויה לא רק בבחירת הכסא המתאים, אלא גם בשינויים בהרגלים היום-יומיים. מומלץ לקום ולהתמתח במהלך היום, כמו גם, לשנות את היד האוחזת בעכבר מדי פעם כדי לפזר את העומס על המפרקים בין שתי הידיים.


מה עדיף כסא מנהלים, או כסא מחשב אורטופדי?

שני סוגי הדגמים מיועדים לשימוש יומיומי במקומות העבודה. כל אחד מהם מציע יתרונות וחסרונות, והבחירה בין שניהם תלויה בצרכים האישיים של היושב בהם ובתקציב הזמין.


כסא מנהלים:

כסאות מנהלים מיועדים בעיקר לשימוש מנהלי ומאופיינים בעיצוב אלגנטי, גב מושב גבוה, וגימורים יוקרתיים. אף על פי שהם נראים מרשימים מבחינה אסתטית, הם לאו דווקא מציעים את התמיכה האורטופדית הטובה ביותר לגב.


כסא מחשב אורטופדי:

מיועדים לשימוש עובדים באשר הם, ומעניקים תמיכה ארגונומית טובה יותר לגב, לרגליים ולשאר אברי הגוף. כסאות מחשב אורטופדיים מעניקים יתרונות בריאותיים משמעותיים למשתמשים שיושבים פרקי זמן ממושכים.


איזה דגם עדיף לבחור?

הבחירה בין כסא מנהלים לאורטופדי תלויה בצרכי היושב בו. עיקר השיקולים מתבסס על נוחות, התאמה ארגונומית ושמירה על בריאות הגב.


בכל הנוגע לנוחות ובריאות הגב, כסא מחשב אורטופדי הוא הבחירה המועדפת. אך כשמדובר על מראה ועיצוב, הרי שכסא מנהלים ייראה טוב יותר.


כדי לבחור את הכסא המתאים ביותר, חשוב לשקול את המאפיינים הבאים:

  • כוונון גובה וזווית: כדי להתאים את הכסא לגובה ולזווית הנוחה ביותר לגב.
  • מנגנון ישיבה דינמית: כדי לשנות את זווית הישיבה במהלך היום.
  • תמיכה לומברית מתכווננת: תמיכה נכונה ארגונומית לאזור הגב התחתון.
  • משענות ידיים מתכווננות: כדי להתאים את המשענות לגובה הזרועות.
  • אפשרות לשינוי גובה המושב: כדי להתאים את גובה המושב לגובה הרגליים ולשמור על זווית ברכיים של 90 מעלות.
  • אפשרות לשינוי עומק המושב: להתאים את עומק המושב לאורך הרגליים כך שלא יהיה לחץ מיותר על הברכיים או הירך, כדי לשמור על זרימת דם תקינה.


להלן כמה נקודות נוספות שכדאי לשים לב אליהן בעת בחירת כיסא משרדי:

חומרים ואיכות בנייה:

מומלץ לבחור כיסא שנבנה מחומרים עמידים ואיכותיים, כמו: מתכת, עץ או פלסטיק מחוספס. כיסא באיכות גבוהה ישמור על איכותו לאורך זמן ועל כן עשוי לחסוך כסף בטווח הארוך.


אפשרויות התאמה:

יש לוודא שניתן לשנות את גובה המשענת, זווית הישיבה, והמשענות התומכות בזרועות וברגליים, כדי להתאים את הכיסא לצרכים האישיים.


תמיכה לראש וצוואר:

מומלץ לבחור בכיסא עם תמיכה לראש ולצוואר (משענת ראש מתכווננת או כרית צוואר). זה עשוי לסייע במניעת כאבים ולחץ בצוואר ובראש כתוצאה מישיבה ממושכת.


גלגלים ותנועה חלקה:

מומלץ לבחור בכיסא עם גלגלים עמידים, שיודעים להחליק גם על שטיח או טקסטורות ריצוף מיוחדות. גלגלים כאלה יאפשרו לנוע בקלות בין שולחן העבודה לאזורים אחרים בחדר, ולמנוע תנועות מיותרות. יש לבדוק אם יש לו מנגנון נעילת גלגלים כדי למנוע החלקות בלתי רצויות.


תיקון ואחריות:

מומלץ לבחור בכיסא מספק מהימן שמציע אחריות טובה על המוצר. במקרה של בעיה או תקלה, ניתן לקבל תיקון או החלפה במהירות ובלא עלות נוספת. חשוב לקרוא את התנאים וההגבלות של האחריות.


ביקורות והמלצות:

מומלץ לדבר עם אנשים שכבר רכשו כיסאות משרדיים כדי לקבל רעיונות על היתרונות והחסרונות של דגמים שונים. ביקורות מקוונות יכולות לעזור במציאת את הכיסא המתאים ביותר לצרכי המשרד.


לסיכומו של דבר

כסא עבודה מתאים ישפר את חווית הישיבה. מומלץ לקחת בחשבון את הטיפים וההכוונות המוצעות לעיל כדי לבחור את הכסא המדויק ביותר לעובדי המשרד.


איפה ניתן למצוא כיסאות משרדיים?

י. מזרחי ריהוט משרדי היא חברה ותיקה ורבת מוניטין אותו צברה ביותר מ-40 שנות פעילות של ייצור רהיטים.


החברה הוקמה בתחילת שנות ה-70 כעסק משפחתי לייצור ריהוט משרדי,  כיום היא משווקת מגוון פריטי ריהוט משרדי, כמו רהיטים לחדרי עבודה, שהאיכות ניכרת בהם בכל פרט ופרט וברמת הגימור המוקפד.


ניתן למצוא אצל י.מזרחי את כל הריהוט למשרד, במקום אחד.


בנוסף למוצרים המוכנים הניתנים לרכישה, ניתן להזמין ריהוט בהתאמה אישית למידות המבוקשות על ידי הלקוח ולדרישותיו – על מנת שתוכלו לקבל בדיוק את מראה המשרד המעוצב שרציתם ליצור.


חברת י. מזרחי מקפידה על תכנון ריהוט משרדי באיכות מעולה מחומרי הגלם תוך שימת דגש על נוחות מקסימלית וארגונומית ללקוח. לצד אלו, שמה החברה דגש על שירות מעולה לכל לקוח, ביחס אישי תוך עמידה בלוחות זמנים.


למחפשים ריהוט משרדי ופינת עבודה לבית – כאן תוכלו למצוא את כל הפתרונות והרהיטים הנחוצים לכם  - במקום אחד!


הצוות המקצועי והמנוסה של י. מזרחי עומד לרשותכם בכל שאלה ,עזרה בתכנון וייעוץ (ואפילו לקבלת המלצה לכסא מחשב), אל תהססו להתקשר , את ההבדל מרגישים כבר בשיחת הטלפון: 03-5334438.