2023-10-11 14:37:54 Admin

שולחנות כתיבה מיוחדים – המלצות לבחירת שולחן כתיבה איכותי

שולחנות כתיבה מיוחדים – המלצות לבחירת שולחן כתיבה איכותי

בין אם במשרד הביתי או במקום העבודה, לב העשייה מתבצע בישיבה מול שולחן הכתיבה. רבים משתמשים בשולחן סטנדרטי, כזה שאינו מתאים לצרכים הנכונים למשתמש, מניחים עליו מה שצריך וזהו. אבל לאלו המחפשים שולחן כתיבה איכותי שיאפשר עבודה נוחה ועם זאת מראה יוקרתי וייחודי, קיימים כיום מבחר שולחנות עבודה מיוחדים ולכם נותר רק לבחור. רוצים לדעת עוד? המשיכו לקרוא.


מה הופך שולחן כתיבה למיוחד?

אם מפשטים את זה, שולחן הוא משטח הניצב על רגליים. בתוך מגוון סוגי השולחנות הקיימים – ישנה משפחה ענפה של שולחנות כתיבה. שולחנות כתיבה מיוחדים כבר אינם מוצר מותרות, רבים מחפשים את המוצר שייתן להם מראה מעוצב גם מעבר לנוחות שימוש. אך איך נדע מהו שולחן כתיבה מיוחד?


שולחן כתיבה ייחשב למיוחד אם הוא יכול להיכנס תחת לפחות אחת הקטגוריות הבאות:

  1. צורה מיוחדת.
  2. חומרים ייחודיים.
  3. פונקציות מיוחדות.


נסביר: 

שולחן רגיל יהיה, מבחינה צורנית, מלבני. כל צורה אחרת תיחשב למיוחדת. ניתן למצוא שולחנות בצורת משולש, שולחן עם פינה, שולחן משולב סיפריה ועוד. שולחן כתיבה עם פינה מעוגלת יספק תחושה של מרחב וזרימה והוא יכול להיות פתרון מצוין לחדרים בבית ובמשרד. 

שולחן סטנדרטי יהיה מורכב, ברוב המקרים, מפלטת סיבית, MDF או מלמין. לעומתם, שולחן מיוחד יהיה עשוי מחומר יותר איכותי וייחודי – שילוב זכוכית, מתכת או מעץ מלא. שולחן כתיבה עשוי מעץ מלא יעניק לכם מראה יוקרתי ויהיה עמיד לאורך שנים רבות. תוכלו למצוא גם שילובים מעניינים בין חומרים כמו עץ וברזל, זכוכית וברזל ועוד.

כאשר מדברים על פונקציות מיוחדות, הכוונה היא לכל דבר שהינו מעבר לפלטה ומגירות רגילות. ניתן למצוא היום שולחנות כתיבה עם מגירות נסתרות, משטח עבודה מתכוונן גובה, התאמה למדפסת ומחשב ועוד תכונות שמתוכננות להתאים לצרכים מסוימים – לפעמים בהתאם לעיסוקו של הלקוח, או צרכיו האישיים.

שולחן כתיבה עם מגירות וארונית עםדלת יעניק לכם מקום אחסון נוסף – וזאת מבלי לפגוע במראה הכללי הנקי שלו. שולחן כתיבה עם משטח מתכוונן יאפשר ללקוח להתאים את גובה המשטח לשימושים שונים כמו שולחן עמידה/שולחן לאדריכל/שולחן בהתאמה לגובה הרצוי  הכל בהתאם למבנה גופו או לתחום עיסוקו. 

בחירה בשולחן כתיבה שאינו סטנדרטי היא דרך מצוינת להעניק מראה מעניין וייחודי לחדר עבודה או חלל בו יושבים ועובדים. רבים חשים כי שולחן מיוחד הינו, במובן מסוים, אפשרות לביטוי עצמי שלהם גם בסביבת העבודה שלהם.


איך בוחרים את שולחן הכתיבה המתאים ביותר?

כמו בכל מקרה של בחירת מוצר – הבחירה תלויה בעיקר בצורך המסוים של הרוכש. חשוב מאד להתאים את גודל השולחן לשני הגורמים המשפיעים ביותר: צרכי הלקוח ומימדי החלל בו יעמוד השולחן. אל תנסו להכניס שולחן ענק לחלל קטן – זה רק יקטין אותו יותר וייצור סביבה לחוצה. דאגו ששולחן העבודה שלכם יהיה מספיק רחב ועמוק לצרכי עבודתכם. אם אתם משתמשים במחשב והמקלדת נמצאת על השולחן, תצטרכו מימד עומק מספק, למשל בדקו מראש מה עומד להיות מוצב על השולחן וכמה מקום אתם צריכים כדי לשמור על מרחב עבודה פנוי. 


היכן הכי כדאי לחפש שולחן כתיבה שיהיה מיוחד ואיכותי?

האם כל שולחנות הכתיבה נוצרו שווים? לא. לפעמים שני שולחנות שנראים זהים יהיו מאד שונים – במיוחד באיכות שלהם. כל חומר ממנו עשוי שולחן עבודה חייב להיות איכותי ועמיד. כדי שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון חשוב לרכוש את המוצר מבית עסק ותיק, אמין ומקצועי – כמונו, למשל.


ריהוט משרדי איכותי זה אנחנו

כאשר באים לחבר בין ריהוט משרדי ואיכות – הכתובת היא אנחנו. י. מזרחי ריהוט משרדי הינה חברה ותיקה בעלת מוניטין הפועלת כבר מעל 40 שנים. אנו מתמחים בייצור של ריהוט משרדי על כל סוגיו ומשווקים תוצרת איכותית שעוברת אצלנו תהליך ייצור מוקפד. כל החומרים שאנו עושים בהם שימוש נבחרים מתוך מטרה לספק מוצר איכותי לכל לקוח, בכל תקציב.

אצלנו תוכלו למצוא מוצרים מוכנים במגוון דגמים, לפי מידות סטנדרטיות וגם תוכלו להזמין ייצור אישי לפי מידות מיוחדות. יש לכם רעיון לעיצוב מאד ייחודי? אנחנו נדע להגשים לכם אותו ולייצר עבורכם סביבת עבודה התואמת את החלום שלכם. 


דברו איתנו

אם אתם מחפשים שולחן כתיבה שיהיה שילוב מושלם בין ייחודיות ואיכות, אתם מוזמנים לדבר איתנו. התקשרו עוד היום לטלפון 03-5334438 ודברו איתנו. תקבלו שרות אדיב ומקצועי, הכי אישי.