2023-10-11 14:40:23 Admin

איך מעצבים פינת המתנה למשרד? טיפים ועצות.

איך מעצבים פינת המתנה למשרד? טיפים ועצות.

בכל משרד שמקבל לקוחות יש צורך בפינת המתנה. אפשר לסדר כיסאות שונים לאורך קירות חלל הכניסה ולקרוא לזה ״פינת המתנה״, אבל זה יהיה מאד סטנדרטי עבור כל מי שנכנס למשרד ואף גרוע מכך – אלו הפנים של המשרד וכך ייראה הרושם הראשוני. זו לא חייבת להיות המציאות שלכם – אתם יכולים בקלות ליצור פינת המתנה מזמינה ונעימה לשהייה. רוצים לדעת עוד? המשיכו לקרוא.


מהי פינת המתנה ומה חשוב שיהיה בה?

פינת המתנה, כשמה כן היא – פינה ייעודית במשרד המשמשת את הלקוחות בזמן שהם מחכים לתורם או שיתפנו עבורם. בהתאם לאופי העיסוק וגודל המשרד, פינת ההמתנה יכולה להיות חלל גדול או קטן עם יותר או פחות יכולת איכלוס. בפינות המתנה נמצא פריטים כגון:

  1. כסאות לממתינים.
  2. שולחנות צד ו/או שולחן מרכזי.
  3. ארונית קטנה או דלפק.


נסביר: 

כסאות לממתינים יכולים להיות פשוטים או מהודרים – זה יהיה לבחירתכם – אך חייבים לאפשר לממתינים לשבת. הנינוחות המושגת על ידי מתן האפשרות לשבת משרה על הלקוחות רוגע ומונעת מתח מיותר הנובע מחוסר נוחות שבהמתנה בעמידה – מתי פעם אחרונה נהניתם לעמוד בתור למשהו?

שולחנות צד משמשים להנחת דברים, ליצירת מרחב בין מקבצי ישיבה ומוסיפים לעיצוב הכולל של החלל.

ארונית קטנה יכולה לשמש גם להנחת פריטי עיצוב וגם לאחסון של חפצים שאינם בהכרח אמורים להיראות לעיני כל. כוסות למתקן שתייה, למשל.

פינות המתנה מעוצבות נכון יכולות לתת ערך מוסף לכל משרד בכל תחום עיסוק. לקוחות אוהבים לקבל תחושה שאכפת לכם מהם וכך תוכלו לא רק לייצר אווירה נעימה אלא גם לשמר את אהבת הלקוחות עצמם לעסק.


איך מרהטים פינת המתנה במשרד?

אם למשרד או מקום העסק שלכם מגיעים מעט לקוחות, או שבכל רגע נתון ממתינים כמה בודדים – פינת ההמתנה שלכם יכולה להיות קטנה וזאת מבלי להתפשר על היותה נעימה לשהייה. חשוב לקחת בחשבון את משך ההמתנה הממוצע המקובל אצלכם ולפי נתון זה לבחור ריהוט מתאים. זמני המתנה ארוכים, בשילוב עם לקוחות בודדים שממתינים (כמו בקליניקה של פסיכולוג, למשל) – ראוי שתהיינה בחלל ההמתנה כורסאות ספורות. במקרה כזה תוכלו לבחור בעיצוב מינימלי נקי ויעיל המשתמש בפחות פריטי ריהוט או חפצים וכך מייצר תחושת מרחב נינוחה.

פינת המתנה למשרד יכולה גם להיות מעוצבת ומרוהטת באופן יותר פונקציונלי. כך תקבלו פינה נוחה ומזמינה העושה שימוש מושכל ומתוחכם בפריטי ריהוט רב-תכליתיים ופריטי אחסון המאפשרים לנצל את החלל באופן מיטבי.

במקרים מסוימים אפשר אפילו להרחיק לכת ולבחור לעצב פינת המתנה בעיצוב אישי המשקפת לא רק את העסק, אלא גם את האישיות שלכם. כאשר בוחרים בעיצוב כזה, משתמשים באלמנטים עיצוביים הלקוחים מתוך העולם האישי שלכם וכך יוצרים אווירה של נוחות וייחודיות. 


היכן הכי כדאי לחפש ריהוט איכותי לפינת המתנה?

חשוב מאד לבחור ריהוט לחדרי המתנה שיהיה לא רק יפה אלא גם איכותי. מומלץ לקבל השראה מחיפוש דוגמאות שונות של עיצובים לפינות המתנה וכך תוכלו לגבש את הכיוון העיצובי בו תבחרו. כל אחד מאיתנו יכול, עם מעט מחשבה וקורט יצירתיות, ליצור את פינת ההמתנה המושלמת והמתאימה ביותר לעסק. כאשר תגיעו למיצוי של חשיבה ותכנון ותרצו לבחור פריטים – כדאי להגיע למקום שמתמחה בריהוט משרדי וידוע באיכות מוצריו. אנחנו מכירים בדיוק מקום כזה – אנחנו בחברת י. מזרחי פותחים כל בוקר את המשרד ונותנים מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות פרטיים /מעצבים ואדריכלים, אנו מעצבי פנים ונגרים הנותנים ייעוץ ללא תשלום ובונים יחד איתכם את הריהוט למשרד ולפינות העבודה.


ריהוט משרדי איכותי זה אנחנו

כאשר באים לחבר בין ריהוט משרדי ואיכות – הכתובת היא אנחנו. י. מזרחי ריהוט משרדי הינה חברה משפחתית ותיקה בעלת מוניטין הפועלת כבר מעל 40 שנים. אנו מתמחים בייצור של ריהוט משרדי משווקים תוצרת איכותית שעוברת אצלנו תהליך ייצור מוקפד. כל החומרים שאנו עושים בהם שימוש נבחרים מתוך מטרה לספק מוצר איכותי לכל לקוח, בכל תקציב.

אצלנו תוכלו למצוא מוצרים מוכנים במגוון דגמים, לפי מידות סטנדרטיות וגם תוכלו להזמין ייצור אישי לפי מידות מיוחדות. יש לכם רעיון לעיצוב מאד ייחודי? אנחנו נדע להגשים לכם אותו ולייצר עבורכם סביבת עבודה התואמת את החלום שלכם. 


דברו איתנו

אם אתם מחפשים ריהוט לפינת המתנה עבור המשרד שלכם ורוצים שיהיה שילוב מושלם בין ייחודיות ואיכות, אתם מוזמנים לדבר איתנו. התקשרו עוד היום לטלפון 03-5334438 ודברו איתנו. תקבלו שרות אדיב ומקצועי, הכי אישי.