2023-10-11 14:43:45 Admin

איך מעצבים משרד קטן? רעיונות וטיפים שימושיים

עיצוב משרד קטן זו משימה גדולה. כיום יותר אנשים הזקוקים למרחב עבודה בוחרים לעשות זאת במשרד בעל שטח קטן ויעיל ובכך הם חוסכים הוצאות בצורה ניכרת. בנוסף, יש גידול במספר האנשים העובדים מהבית וכאן כבר מדובר במשימה מאתגרת – כיצד יוצרים בבית פינת עבודה שתאפשר לכם לעבוד בשקט וכל זאת במרחב מצומצם יחסית? רוצים לדעת עוד? המשיכו לקרוא.


במה שונה משרד קטן מכל משרד אחר?

משרד קטן שונה מכל משרד אחר בכך שהמגבלה של השטח היא זו שתכתיב מעבר ומעל לכל את התכולה שלו. גם אם אתם רוצים שולחן עבודה גדול ונרחב – אם אין לכם מקום להציב אותו, זה לא יקרה. אם הגעתם גם אתם לנקודה בה נאלצתם להתמודד עם הנושא ותהיתם איך לעצב משרד שיהיה נוח ויעיל, למרות שטחו הקטן, אתם לא לבד. עיצוב משרד ביתי קטן יכול להיות אפילו יותר מאתגר מעצם היותו ממוקם בתוך חלל מגורים. 

חשוב לנו להדגיש – כאשר מתמודדים עם משרד ששטחו קטן, יתכן ויהיה צורך בוויתורים. אל תוותרו על איכות ואל תוותרו על יעילות פריטי הריהוט. השקיעו מחשבה וזמן בתכנון נכון וכך תוכלו ליצור מרחב עבודה שיהיה לא רק יעיל אלא גם נעים לשהייה. 


איך מרהטים משרד קטן ביעילות?

אז אתם צריכים לעצב משרד קטן, אולי אפילו בביתכם, ואתם מחפשים רעיונות לעיצוב משרד שיהיה כמה שיותר יעיל ושימושי, למרות שטחו הקטן. אל דאגה, בשביל זה אנחנו כאן.

כפי שאמרנו, יש אתגר בעיצוב משרדים קטנים וזאת בעיקר כיוון שאנחנו מנסים לכלול את כל מה שאנחנו צריכים (ורוצים) בתוך מרחב לא גדול. 

בחלל רחב ידיים זה קל להעמיס פריטי ריהוט רבים וגם אם הם לא יעילים במיוחד בניצול השטח – לא מרגישים זאת. במשרד קטן או ביתי, כל סנטימטר רבוע חשוב ולכן נדרש להשקיע מאמץ של חשיבה ותכנון כראוי. כדי שתוכלו לעשות זאת ביעילות, הנה כמה עקרונות חשובים שיעזרו לכם ויכוונו אתכם.

הדבר הראשון שכדאי לחשוב עליו כאשר מחפשים ריהוט משרדי למשרד קטן – ריהוט רב תכליתי. רוצים דוגמא? בבקשה: שולחן עבודה עם מדפים המשמשים כתמיכה באחד מצדדיו, מאפשר לכם להשתמש בו גם כמשטח עבודה וגם מוסיף לכם שטח אפסון. 

ריהוט רב תכליתי יעזור לכם לנצל את המרחב המצומצם הקיים באופן הטוב ביותר וישאיר לכם כמה שיותר מן השטח הקיים לטובת תחושת מרחב נקי.

אל תעמיסו על משרד קטן הרבה פריטי ריהוט. חשוב לתכנן את החלל ביעילות ועדיף להתמקד במספר קטן של פריטים שיתפסו כמה שפחות שטח רצפה. למשל: העדיפו מערכות מידוף לגובה – כך תנצלו טוב יותר את שטח הקירות ותפנו יותר שטח ריצפה ותעניקו תחושה של מרחב לחלל. 


האם רק הריהוט תורם לעיצוב?

במקרה הזה, יותר מכל מקרה – לא. יש עוד כמה טריקים וטיפים שיכולים לשפר מאד את תחושת המרחב של משרד קטן. הנה שני טיפים חשובים במיוחד:

  1. הקפידו להשתמש בגוונים בהירים – כן, גם בריהוט כדאי לתת העדפה לגוונים בהירים וזה לא בהכרח אומר לבן. שמנת היא כמעט לבנה, אבל תעניק לכם אווירה חמימה וכמעט ביתית. אפשר לבחור גם בגוונים פסטליים רכים ובהירים ולקבל תחושה רעננה ומעוצבת, מבלי להעמיס על העיניים ועל הנפש. בכל מקרה, אם אתם ממש חסידים של עץ כהה, השתמשו בו במשורה – אולי במשטח או פריט אחד, שיבלוט אך לא ישתלט על המרחב החזותי. זכרו כי גוונים בהירים יוצרים אשליה של מרחב גדול יותר.
  2. אל תהססו להשתמש במראות – דרך קלה מאד ליצור תחושה של מרחב גדול בהרבה מהקיים בפועל היא לשלב מראות. אם יש לכם ארון מדפים גדול סגור, שקלו שיהיו לו דלתות מראה. זה גם יסווה אותו מעט וגם יעניק תחושת מרחב מעולה. 


היכן הכי כדאי לחפש פריטי ריהוט איכותיים למשרד קטן?

חשוב מאד לבחור פריטי ריהוט שיהיו לא רק יפים בעיניכם אלא גם איכותיים. במשרד קטן פריטי הריהוט חייבים להיות שימושיים במיוחד, יעילים בתכנונם ועמידים לאורך זמן – כדי שלא תיאלצו להחליפם במהרה או לעבוד עם ריהוט פגום. הכי כדאי לרכוש את הריהוט המשרדי שלכם ממקום שמתמחה בתחום, שיש לו גם ותק וגם מוניטין של מקצוענות ואמינות. אתם רוצים לדעת איפה הכי כדאי? 


ריהוט משרדי איכותי זה אנחנו

כאשר באים לחבר בין ריהוט משרדי ואיכות – הכתובת היא אנחנו. י. מזרחי ריהוט משרדי הינה חברה ותיקה בעלת מוניטין הפועלת כבר מעל 40 שנים. אנו מתמחים בייצור של ריהוט משרדי על כל סוגיו ומשווקים תוצרת איכותית שעוברת אצלנו תהליך ייצור מוקפד. כל החומרים שאנו עושים בהם שימוש נבחרים מתוך מטרה לספק מוצר איכותי לכל לקוח, בכל תקציב.

אצלנו תוכלו למצוא מוצרים מוכנים במגוון דגמים, לפי מידות סטנדרטיות וגם תוכלו להזמין ייצור אישי לפי מידות מיוחדות. יש לכם רעיון לעיצוב מאד ייחודי? אנחנו נדע להגשים לכם אותו ולייצר עבורכם סביבת עבודה התואמת את החלום שלכם. 


דברו איתנו

אם אתם מחפשים ריהוט ליצירת משרד קטן או ביתי ורוצים שיהיה שילוב מושלם בין ייחודיות ואיכות, אתם מוזמנים לדבר איתנו. התקשרו עוד היום לטלפון 03-5334438 ודברו איתנו. תקבלו שרות אדיב ומקצועי, הכי אישי.