2023-10-11 14:45:26 Admin

טיפים והמלצות לאחסון משרדי – כל הפתרונות

טיפים והמלצות לאחסון משרדי – כל הפתרונות

אחסון – הדבר הזה שתמיד חסר לנו, בין אם בבית ובמיוחד במשרד. שטחי האחסון משמשים אותנו על מנת לאפסן בתוכם את כל מה שאין צורך לראות או את מה שצריך להיות נגיש לנו אך לא להפריע לנו במרחב העבודה המיידי והקרוב. לכל מקרה פתרונות ורעיונות משלו. רוצים לדעת עוד? המשיכו לקרוא.


במה שונה אחסון משרדי מכל אחסון אחר?

פתרונות אחסון למשרד אינם שונים מאד במהותם מאלו המשמשים בבית – אבל יש בכל זאת שוני. במשרד אנחנו לא מאחסנים ביגוד או פריטים אישיים (מלבד בעמדת העבודה - לפעמים), אך אנחנו בכל זאת יכולים לראות – גם במשרד – צורך באחסון פתוח ובאחסון סגור.

בניגוד לשימושים ביתיים או תעשייתיים – במשרד ניתן למצוא ארוניות מגירות ייעודיות לצרכי תיוק, למשל.


איך יוצרים אחסון משרדי יעיל?

כאשר מתכננים את המשרד יש לקחת בחשבון גם את מרכיבי האחסון. במשפחת פריטי הריהוט המשמשים לאחסון ניתן למצוא –

  1. ארונות – ארונות הם הפתרון המומלץ לאחסון של פריטים גדולים, כגון תיקים, ספרים, חומרי שיווק ועוד. בהתאם לייעוד ולעיצוב המרחב כולו, ארונות יכולים להיות מעץ, מתכת, זכוכית או פלסטיק.
  2. מדפים – מערכות מידוף הן פתרון מצוין עבור פריטים שאנו מעוניינים שיראו אותם כמו תעודות/תמונות/ספרים/גביעים מוצרים הקשורים לתחום העיסוק. ברוב המקרים מערכות מידוף תהיינה עשויות מסוגי עץ, ממתכת או מזכוכית. אפשר, כמובן, לשלב בין חומרים שונים – בהתאם לשפה העיצובית הנבחרת עבור החלל כולו.
  3. כוורות – ארוניות כוורת הן פתרון אחסון פונקציונלי ורב-תכליתי. מה זה אומר? שהן מתאימות לאחסון של פריטים גדולים, פריטים קטנים, שניתן לשלב ביניהם – הכוורת מתאימה לכל דבר כמעט. כוורות יכולות לשמש גם כמחיצות בין חללים כאשר רוצים ליצור חלוקה שאינה בהכרח אטומה לחלוטין אך עדיין משמשת לאחסון ובכך מגדילה את היעילות של ניצול המרחב.


על מנת ליצור פתרון כולל הנותן מענה מותאם לצרכי האחסון שלכם תצטרכו לשבת ולעשות רגע חושבים. קחו בחשבון מהם הצרכים שלכם במשרד, מה אתם צריכים לאחסן? כמה מקום אחסון אתם צריכים? האם אתם רוצים או זקוקים לאחסון סגור (דלתות) או פתוח? 

הביאו בחשבון גם את עיצוב החלל כולו. לפעמים פתרונות האחסון מתמזגים בתוך העיצוב הקיים ונבלעים בתוכו, לפעמים רוצים ליצור בידול כלשהו ששובר את הרצף ואז האחסון יכול להיות הפריט השונה. זה כמובן גם תלוי מאד במרחב הקיים העומד לרשותכם – האם אתם מחזיקים משרד רחב ידיים ובו הרבה עובדים, האם זה רק אתם והמשרד קטן וזקוק לתכנון יעיל במיוחד?


היכן הכי כדאי לחפש פתרונות אחסון איכותיים למשרד?

חשוב מאד לבחור פריטי ריהוט שיהיו לא רק יפים בעיניכם אלא גם איכותיים. אחסון משמש להחזקה של פריטים חשובים, תפקידו גם לעשות סדר וגם לשמור על תכולתו. אם אתם משקיעים במערכת ריהוט המיועדת לאחסון משרדי, אל תתפתו לפתרונות שנראים טובים מדי להיות אמיתיים – הם בדרך כלל יתגלו ככאלו בדיוק. 

אם אתם רוצים לרהט את המשרד שלכם, כולל מערכת אחסון, באופן שיחזיק מעמד שנים רבות וייתן לכם גם נוחות שימוש וגם עמידות – אל תתפשרו על האיכות של המוצרים. הכי כדאי לרכוש את הריהוט המשרדי שלכם ממקום שמתמחה בתחום, שיש לו גם ותק וגם מוניטין של מקצוענות ואמינות. אתם רוצים לדעת איפה הכי כדאי? 


ריהוט משרדי איכותי זה אנחנו

כאשר באים לחבר בין ריהוט משרדי ואיכות – הכתובת היא אנחנו. י. מזרחי ריהוט משרדי הינה חברה משפחתית ותיקה בעלת מוניטין הפועלת כבר מעל 40 שנים. אנו מתמחים בייצור של ריהוט משרדי ומשווקים תוצרת איכותית שעוברת אצלנו תהליך ייצור מוקפד. כל החומרים שאנו עושים בהם שימוש נבחרים מתוך מטרה לספק מוצר איכותי לכל לקוח, בכל תקציב.

אצלנו תוכלו למצוא מוצרים מוכנים במגוון דגמים, לפי מידות סטנדרטיות וגם תוכלו להזמין ייצור אישי לפי מידות מיוחדות. יש לכם רעיון לעיצוב מאד ייחודי? אנחנו נדע להגשים לכם אותו ולייצר עבורכם סביבת עבודה התואמת את החלום שלכם. 


דברו איתנו

אם אתם מחפשים פתרונות אחסון לסביבת המשרד שלכם ורוצים שיהיו שילוב מושלם בין ייחודיות ואיכות, אתם מוזמנים לדבר איתנו. התקשרו עוד היום לטלפון 03-5334438 ודברו איתנו. תקבלו שרות אדיב ומקצועי, הכי אישי.