2023-06-04 00:19:45 Admin

תכנון אופן ספייס

תכנון משרדים אופן ספייס OPEN SPACE

תכנון אופן ספייס הוא משימה חשובה ומאתגרת, שדורשת חשיבה מעמיקה וקישור רציונלי בין צרכי העובדים לצרכי הארגון. העיצוב הנכון ישפר את יעילות ותפוקת העבודה וישפיע על שביעות רצון העובדים במקום. כשמתכננים משרד בסגנון אופן ספייס, חשוב לקחת בחשבון את צרכי העובדים ולעקוב אחרי עקרונות עיצוביים מובהקים.


מה היתרונות של עבודה באופן ספייס?

כשהעובדים עובדים בסמיכות לקולגות שלהם במרחב משותף, זה עשוי לעזור בגיבוש המשרד, וביצירת אווירה חברתית נעימה. סמיכות העובדים חוסכת "תנועות מיותרות" (כמו ללכת למשרדים פרטיים, או לחייג אחד לשני), כך שהיא עשויה לייעל את תהליכי העבודה.


תכנון חלל ושימוש מיטבי במקום

כאשר מתכננים משרד באופן ספייס, חשוב לקחת בחשבון את גודל החלל ומספר העובדים, כדי להקפיד על השימוש המיטבי במקום. יש לבחון את המקום הפנוי ולמדוד את החלל הנדרש לכל עובד, כולל ריהוט וציוד.


צריך לחשוב בצורה יצירתית ולחפש אפשרויות שונות לשימוש בשטח הפנוי כשטח פעילות לעובדים.


אין זה יעיל להציב עמדות עבודה מרובות גם כשיש חלל גדול. יש למדוד כל רהיט הדרוש לכל עמדה, כדי להבין כמה מקום ייקח, כדי לחשב כמה עמדות ניתן להכניס בצורה נוחה ויעילה.


מחיצות בחלל משותף

אופן ספייס משמעו חלל עבודה משותף. ברוב המקרים, הוא מערב מחיצות המפרידות בין עמדות עבודה, כדי ליצור עמדה אישית ופרטית לכל עובד, בעוד יש המדברים על היתרונות שבחלל משותף וגדול, בלי מחיצות.


כאשר מתכננים משרד באופן ספייס, חשוב לשים דגש על יצירת מרחבים פרטיים לשימוש העובדים, ועל יצירת חללים המתאימים לעבודה ממוקדת ונעימה.


חשוב להדגיש כי לא ניתן להזניח את פרטיות העובד, כי יכול להיות שהוא זקוק לה מבחינה מקצועית או אישית. על כן, יש משמעות ליצירת מרחב פרטי באם הוא מעורר תחושה נעימה וטובה במקום העבודה.


נוחות ופרקטיות בעמדה בתכנון המשרד

הדברים החשובים שיש לשים עליהם דגש בעיצוב אופן ספייס: היעדר צפיפות, נוחות הישיבה בעמדה,  איכות ונוחיות הריהוט וכל ציוד אחר שיעלה את שביעות הרצון (ותפוקת) העובד.


עיצוב המשרד

כאשר מתכננים משרד באופן ספייס, חשוב להקפיד על עיצוב נכון ועל התחושה המתקבלת ממנו.


העיצוב הנכון משפיע על יעילות ותפוקה, כמו גם על שביעות הרצון של העובדים במקום העבודה.


על מנת לעצב נכונה, חשוב להתייעץ עם מעצב מקצועי ולשים דגש על צבעים, אורות, ריהוט ואקססוריז.


כאשר מתכננים את העיצוב, צריך לקחת בחשבון את מספר העובדים וגודל החלל כדי לוודא שכל עובד יש את הציוד והמקום המתאים לביצוע עבודתו.


בחירת צבעים מתאימים

כשרוצים ליצור אווירה נעימה ומזמינה בחלל המשותף, חשוב לבחור את הצבעים המתאימים לעיצוב המשרד. חשוב לבחור בצבעים הנכונים לחלל העבודה ולהימנע מצבעים חזקים מדי או כאלה שיפריעו לאווירה נעימה.


בחירת ריהוט וציוד באיכות גבוהה

כאשר בוחרים ריהוט וציוד, חשוב לקחת בחשבון את הצרכים הייחודיים של כל עובד ולהבטיח שהציוד והריהוט מתאימים לצרכיו. יש לבחור בפריטים שישפרו את חווית העובדים ויהיו ויתאימו לסגנון העבודה ולצרכים המיוחדים שלהם.


לדוגמה, אביזרים אורתופדיים יאפשרו לעובדים להישאר בעמדתם למשך זמן ממושך יותר, בנעימות ונוחות רבה יותר.


פתרונות אחסון

כדי ליצור חלל עבודה יעיל, חשוב לקחת בחשבון את צרכי האחסון של העובדים ולהתקין ארונות ומגירות כדי לאחסן ציוד ומסמכים.


חשוב לזכור שלכל עובד יש צרכים אישיים משלו, לכן יש להתאים את הציוד למטרות העבודה של כל אחד. יש לוודא שהציוד המתאים נמצא במקום נגיש ונוח לשימוש.


איפה למצוא רהיטים לעיצוב באופן ספייס?

י. מזרחי ריהוט משרדי היא חברה ותיקה ורבת מוניטין אותו צברה ביותר מ-40 שנות פעילות של ייצור רהיטים.


החברה הוקמה בתחילת שנות ה-70 כעסק משפחתי לייצור ריהוט משרדי,  כיום היא משווקת מגוון פריטי ריהוט משרדי, כמו רהיטים לחדרי עבודה, שהאיכות ניכרת בהם בכל פרט ופרט וברמת הגימור המוקפד.


ניתן למצוא אצל י.מזרחי את כל הריהוט למשרד, במקום אחד.


בנוסף למוצרים המוכנים הניתנים לרכישה, ניתן להזמין ריהוט בהתאמה אישית למידות המבוקשות על ידי הלקוח ולדרישותיו – על מנת שתוכלו לקבל בדיוק את מראה המשרד המעוצב שרציתם ליצור.


חברת י. מזרחי מקפידה על תכנון ריהוט משרדי באיכות מעולה מחומרי הגלם תוך שימת דגש על נוחות מקסימלית וארגונומית ללקוח. לצד אלו, שמה החברה דגש על שירות מעולה לכל לקוח, ביחס אישי תוך עמידה בלוחות זמנים.


למחפשים ריהוט משרדי ופינת עבודה לבית – כאן תוכלו למצוא את כל הפתרונות והרהיטים הנחוצים לכם  - במקום אחד!


הצוות המקצועי והמנוסה של י. מזרחי עומד לרשותכם בכל שאלה ,עזרה בתכנון וייעוץ, אל תהססו להתקשר , את ההבדל מרגישים כבר בשיחת הטלפון: 03-5334438.